Θράκη: «Φίλος» της Αμερικανικής Πρεσβείας αναπαράγει τα non papers της τουρκικής προπαγάνδας;
Σύμφωνα με την τρέχουσα ειδησεογραφία, δημοσιεύθηκε η απόφαση για την αναστολή λειτουργίας 26 σχολικών μονάδων στην ΑΜΘ , εκ των οποίων 4 είναι μειονοτικά, καθώς δεν υπήρχαν εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2024-2025.
Σχολιάζοντας την παραπάνω απόφαση, ο Εγκάθετος Χουσεΐν Μπαλτατζή, [πρώτος σε σταυρούς υποψήφιος ευρωβουλευτής με το εθνικιστικό κόμμα EB/ΚΙΕΦ], ανέφερε σε δημόσια ανάρτησή του στα μκδ ότι «Κλείνουν ακόμη 4 τουρκικά δημοτικά σχολεία στη Δυτική Θράκη… Σε λίγα χρόνια δεν θα μας μένουν σχολεία!»
Κατ’επανάληψη έχουμε επισημάνει ότι “το τουρκικό παρακράτος και τα ενεργούμενα του Προξενείου υπονομεύουν τη νομιμότητα των Θράκη και δυναμιτίζουν την τήρηση των θεσμών της Ελληνικής Πολιτείας ξεκινώντας από την εκπαίδευση καθώς μέσω αυτής διεισδύουν στη τρισυπόστατη Μειονότητα, επιβάλλουν την επιταχυνόμενη τουρκοποίησή της και μέσω αφομοιωτικών τακτικών τρομοκρατούν τα σύνοικα στοιχεία και όλους όσοι αντιδρούν.Στο πλαίσιο αυτή της στρατηγικής εντάσσεται και η πολυπίπεδη θρησκειοποίηση της εκπαίδευσης που επιχειρεί να επιβάλει το παραθρησκευτικό και παρακρατικό πολιτικό ισλάμ της Θράκης.”
Το ενδιαφέρον, και σε αυτή την περίπτωση του Χουσεΐν Μπαλτατζή όπως παλαιότερα του πολυεγκαθέτου κ. Αχμέτ Καρά, είναι ότι αναπαράγει κατά γράμμα την τουρκική προπαγάνδα που εκπορεύεται από συγκεκριμένα κέντρα της γείτονος.
Ο κ. Χουσεΐν Μπαλτατζή, όπως και οι ομόφρονές του, εξακολουθεί να εκθέτει την Χώρα κατηγορώντας ψευδόμενος για τα όσα επικρατούν στην Ελληνική Εκπαίδευση των Μουσουλμανοπαίδων σε μία ενορχηστρωμένη δράση με τους προξενοκίνητους εκπροσώπους ξένων συμφερόντων.
Καταγράφοντας και αναλύοντας τα γραφέντα στον τουρκόφωνο τύπο της ημεδαπής και της αλλοδαπής, η τουρκική προπαγάνδα σε βάρος της Ελλάδας μέσω non paper(s) αναφέρει τα εξής:
- 1. Δεν πρόκειται για αναστολή αλλά για κλείσιμο των σχολικών μονάδων επειδή η Ελλάδα θέλει να στείλει τους μαθητές της Μειονότητας στα ελληνικά δημόσια σχολεία
- 2. Το πρόγραμμα σπουδών που εφαρμόζεται στα μειονοτικά σχολεία δεν παρέχει ισότητα στην ελληνική και την τουρκική γλώσσα. Τα ελληνικά είναι κυρίαρχα και τα τουρκικά παραμελούνται. Ενώ τα τουρκικά εγχειρίδια είναι ξεπερασμένα σε ορισμένα σχολεία, τα ελληνικά σχολικά βιβλία ενημερώνονται συνεχώς.
- 3. Η ελληνική κυβέρνηση εμποδίζει την διαδικασία ίδρυσης νέων μειονοτικών σχολείων.
- 4. Οι σχολικές μονάδες των μειονοτικών σχολείων θεωρούνται ανεπαρκείς, χωρίς συντήρηση, εξοπλισμό ενώ δεν ανακαινίζονται. Τα συστήματα θέρμανσης είναι ανεπαρκή σε πολλά σχολεία της “τουρκικής μειονότητας στη Δυτική Θράκη” και οι μαθητές αναγκάζονται να φοιτούν σε κρύες τάξεις κατά τους χειμερινούς μήνες.
- 5. Οι ελληνικές αρχές διαχειρίζονται τα μειονοτικά σχολεία και οι εκπρόσωποι της μειονότητας έχουν περιορισμένο λόγο. Η “τουρκική μειονότητα” έχει μικρή επιρροή στη διαχείριση των σχολείων. Κατά τον διορισμό των διευθυντών σχολείων, γενικά δεν λαμβάνονται υπόψη οι υποδείξεις των εκπροσώπων της “τουρκικής μειονότητας”και οι προτιμήσεις των ελληνικών αρχών έχουν προτεραιότητα.
- 6. Οι μαθητές που φοιτούν σε μειονοτικά σχολεία και οι γονείς τους μερικές φορές υφίστανται πίεση από τις τοπικές αρχές ή άλλες ομάδες. Αυτή η κατάσταση επηρεάζει αρνητικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Μερικοί γονείς ενδέχεται να δεχτούν απειλές να μην στείλουν τα παιδιά τους σε μειονοτικά σχολεία.
- 7. Τα προβλήματα αυτά κάνουν την “τουρκική μειονότητα στη Δυτική Θράκη” να μην μπορεί να ασκήσει πλήρως το δικαίωμά της στην εκπαίδευση και να προστατεύσει την πολιτιστική της ταυτότητα.
- 8. Αυτά τα προβλήματα είναι αντίθετα με τους διεθνείς κανόνες ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τα δικαιώματα των μειονοτήτων και είναι σοβαρά ζητήματα που αναμένουν λύσεις.
Τα παραπάνω αναγράφονται σε δημοσιεύματα και αναρτήσεις εντός κι εκτός Ελλάδας ενώ κατέχουν ιδιαίτερη θέση σε αναφορές κυβερνητικών μέσων ενημέρωσης της Τουρκίας.