Θεσσαλονίκη: Πάνω από 3500 αιτήσεις για 200 θέσεις στο ψηφιακό κέντρο της Pfizer

Την πρόθεση της αμερικανικής φαρμακοβιομηχανίας Pfizer να συνεχίσει τις προσλήψεις και την επένδυση στο ψηφιακό της hub στη Θεσσαλονίκη το 2021 και πιθανώς και το 2022, γνωστοποίησε σήμερα, στη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο επικεφαλής του, Νίκο Γκαριμπόλντι (Νico Gariboldi), προσθέτοντας ότι η εταιρεία βρίσκεται πλέον «κοντά στον στόχο» για την ολοκλήρωση της πρόσληψης των πρώτων 200 εργαζομένων εντός του 2020 (σ.σ. στους εργαζομένους στο digital hub πρόκειται να προστεθούν τα επόμενα χρόνια οι εκατοντάδες επιστήμονες, που αναμένεται να στελεχώσουν ένα δεύτερο κέντρο της Pfizer στη Θεσσαλονίκη, όπως πρόσφατα ανακοίνωσε ο επικεφαλής της φαρμακοβιομηχανίας, ‘Αλμπερτ Μπουρλά. Οι συμμετέχοντες στη σημερινή συνέντευξη Τύπου παρέπεμψαν σε συγκεκριμένες ανακοινώσεις για το θέμα «εν ευθέτω χρόνω»).

3500 αιτήσεις για 200 θέσεις, με το 20% να προέρχεται από Έλληνες του εξωτερικού

Ήδη, για αυτές τις πρώτες 200 θέσεις στο digital hub (ψηφιακό κέντρο τεχνολογίας και καινοτομίας) της εταιρείας, η Pfizer έχει λάβει 3500 αιτήσεις, σε ποσοστό 20% προερχόμενες από το εξωτερικό, κυρίως από Έλληνες και Ελληνίδες επιστήμονες, που ζουν και εργάζονται σε άλλες χώρες, ενώ πάνω από επτά στους δέκα αιτούντες (ποσοστό 74%) είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου.

Το digital hub της εταιρείας, που ήδη λειτουργεί, με τους επιστήμονές του να εργάζονται πάνω σε παγκόσμια πρότζεκτ (σ.σ. αλλά αναμένεται να είναι πλήρως επιχειρησιακά ενεργό από το 2021), θα αναπτύσσει δραστηριότητα στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης, των Μεγάλων Δεδομένων και των analytics, με στόχο -μεταξύ άλλων- τη βελτίωση και ανάπτυξη νέων φαρμάκων, την επιτάχυνση της ανακάλυψής τους και τη δημιουργία ψηφιακών πλατφορμών που θα υποστηρίζουν γιατρούς και ασθενείς παγκοσμίως.

Εν αναμονή της πλήρους στελέχωσης του κέντρου, ο φαρμακευτικός κολοσσός έχει ήδη αρχίσει να «τρέχει» την προσπάθεια για την ανάπτυξη συνεργειών με τα μεγάλα πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον κ.Γκαριμπόλντι, έχουν γίνει επαφές με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και εξετάζονται δύο στόχοι: αφενός η σύνταξη πρωτοκόλλων (curricula) για την εύρεση περισσότερων ταλαντούχων επιστημόνων και, αφετέρου, η από κοινού εργασία με νεοφυείς επιχειρήσεις (ή spin-off), που δραστηριοποιούνται στο περιβάλλον της Θεσσαλονίκης, πάνω σε ιδέες προς συγχρηματοδότηση.

Ποιες ειδικότητες ζητάει η Pfizer για το digital hub και ποια είναι η διαδικασία πρόσληψης

Οι ειδικότητες που ζητά η Pfizer για το ψηφιακό της κέντρο στη Θεσσαλονίκη είναι αυτές που σχετίζονται με την ανάπτυξη λογισμικού (software development and engineering), την ευέλικτη διαχείριση έργων (agile project management), τη μηχανική μάθηση και την Τεχνητή Νοημοσύνη, την Επιστήμη των Δεδομένων, την επιχειρησιακή αρχιτεκτονική (enterprise architecture), την αυτοματοποίηση διαδικασιών (process automation), τον σχεδιασμό προϊόντων και εμπειρίας (product & experience design) και τα customer analytics.

Για την αξιολόγηση των υποψηφίων από τα πανεπιστήμια και την πραγματοποίηση των προσλήψεων στο hub η εταιρεία εφαρμόζει τη στρατηγική των λεγόμενων «Bootcamps», δηλαδή εντακτικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στα οποία συγκεντρώνει υποψήφιους (συνήθως 25 για κάθε τάξη), τους εκπαιδεύει στις πιο προηγμένες τεχνολογίες και προσλαμβάνει όσους θεωρούνται καταλληλότεροι (κατά μέσο όρο 70% από τους υποψήφιους που συμμετέχουν στο Bootcamp προσλαμβάνονται).

Στο τέλος της εκπαίδευσης ο κάθε υποψήφιος παρουσιάζει ένα τεχνολογικό project υπό την επίβλεψη των μεντόρων τεχνολογίας, στους ανώτερους διευθυντές της Pfizer. Τα πρώτα πέντε bootcamps, που στη διάρκεια περίπου έξι εβδομάδων κάλυψαν ευρύ φάσμα αντικειμένων (διαχείριση project, μηχανική λογισμικού, ευέλικτα έργα, επίλυση τεχνολογικών προβλημάτων, λήψη αποφάσεων) έχουν ήδη ολοκληρωθεί και προετοιμάζονται τα επόμενα._

(πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ)

ViaDiplomacy Newsroom