Πόσο ακόμη θ’ανεχόμαστε τον Απόβλητο κ. Μουράτ Ομέρογλου(Τούρκος Πρόξενος Κομοτηνή); – Επίθεση του Τούρκου Προξένου σε δημοσιογράφο
Εξακολουθεί να μας εκπλήσσει ο Γενικός Πρόξενος της Κομοτηνής κ. Μουράτ Ομέρογλου, καθώς εισάγει νέα ήθη στην διπλωματική πρακτική, μετατρέποντας μία τουρκόφωνη εφημερίδα και τον εκδότη της σε προσωπικό γραφείο τύπου, ο οποίος εκτελεί «συμβόλαιο δολοφονίας χαρακτήρος» για δεύτερη φορά.
Πρέπει ν’αποτελεί μοναδική περίπτωση στην διπλωματική ιστορία που ένας υψηλόβαθμος διπλωμάτης δεν έχει το σθένος ν’απαντήσει ο ίδιος προσωπικά για ό,τι θεωρεί ότι τον θίγει ή τον ενοχλεί, αλλά μισθώνει προθύμους λιβελλογράφους.
Δια του παρόντος (δευτέρου και τελευταίου) μοναδικού σημειώματος, προτίθεμαι ν’απαντήσω ολογράφως κι αυτοπροσώπως στην Α.Ε. κ. Μουράτ Ομέρογλου, με την επαγγελματική κι επιστημονική μου ιδιότητα, προκειμένου να του απαριθμήσω τους λόγους για τους οποίους ο ίδιος είναι πολιτικά και διπλωματικά ΑΠΟΒΛΗΤΕΟΣ από την Θράκη! Και , προφανώς, δεν απευθύνομαι στον κ. Ιλχάν Ταχσίν αλλά στον ίδιο τον Γενικό Πρόξενο διότι αυτός ενίσταται, διαμαρτύρεται κι ενοχλείται από την απήχησή που έχουν τα αρνητικά για αυτόν δημοσιεύματα. Ο ενικός επιβεβλημένος,καθώς τον σεβασμό μου τον έχασε από την στιγμή που απείλησε εμένα και την Οικογένειά μου.
Ιδού, λοιπόν, γιατί είσαι πολιτικά και διπλωματικά απόβλητος κ. Μουράτ Ομέρογλου:
- 1. Για να ξεκινήσουμε από τα βασικά, ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΘΕΙ. Μην ξεχνάς ότι ως Πρόξενος είσαι ένας διπλωματικός εκπρόσωπος του κράτους αποστολής θα έπρεπε να ήσουν πιο διακριτικός στην ενασχόλησή σου με πολιτικά ζητήματα ενώ θα μπορούσες να έρχεσαι σε υπηρεσιακή επαφή με τις τοπικές αρχές για οικονομικά ή διοικητικά θέματα και προς εξυπηρέτηση των πολιτών του κράτους που εκπροσωπείς, σεβόμενος τους νόμους και τους κανονισμούς του κράτους διαμονής στου οποίου τις εσωτερικές υποθέσεις απαγορεύεται ν’αναμειγνύεσαι . (βλ.Ρούκουνας Εμμ., Δημόσιο Διεθνές, 2η έκδοση, Αθήνα, Νομική Βιβλιοθήκη, 2015, σελ. 423-4, Νάσκου-Περράκη Π.,Ζάικος Ν., Εισαγωγή στο Δϊκαιο των Διπλωματικών και Προξενικών Σχέσεων, Θεσσαλονίκη, Σάκκουλας, 2003, σελ. )
- 2. Επέλεξες να μην αποτελέσεις τον διαμεσολαβητικό δίαυλο για την ανάπτυξη και προαγωγή των διμερών εμπορικών, οικονομικών, πνευματικών και επιστημονικών, αλλά ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΩΝ με μοναδικό σκοπό την χειραγώγηση της εκλογικής συμπεριφοράς της Μειονότητας, τόσο από το προξενείο όσο και από άλλους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς ή δίκτυα, με στόχο τον έλεγχο όχι μόνο στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά και στην κοινοβουλευτική εκπροσώπηση.
- 3.Μέσα στην ματαιοδοξία σου, επέλεξες να (καθ)υποτάξεις την εκπροσώπηση μιας Μεγάλης Χώρας στους πρόσκαιρους καιροσκοπισμούς σου και στα προσωπικά σου πάθη και δεν παραδειγματίσθηκες από τους άξιους προκατόχους σου, όπως ήταν οι: Ahmet Muhtar Mullaoglou, Οσμάν Ντουράκ (Osman Durak),Σακί Τουρουνλάρ (Saki Turhunlar), Μεχμέτ Μουνίς (Mehmet Munis Dirik), Χουσεΐν Αβνή Μποτσαλί (Avni Botsali)., Αχμέτ Ιλχάν Σενέρ (Ilhan Sener) ακόμη και τον άπειρο Αλή Ριζά Ακιντζί (Ali Riza Akinci)αλλά είχες ως πρότυπο τον Κεμάλ Γκιούρ και τον Μουσταφά Σαρνίτς. οι οποίοι είχαν ξεπεράσει κάθε όριο έχοντας αναλάβει εργολαβικά και με ιδιαίτερο πάθος την “καθοδήγηση” της μειονότητας, προκαλώντας το κοινό αίσθημα στη Θράκη.(Συρίγος Α., Ελληνοτουρκικές σχέσεις, 2η έκδοση, Αθήνα, Πατάκη, 2016, σελ. 410-411). Κι εσύ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ούτε άπειρος ούτε νιόβγαλτος.
- 4.Από τα προρρηθέντα αβίαστα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΣ , όσο κανείς άλλος συνάδελφός σου στο πρόσφατο παρελθόν, ΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ παρασύροντας ενδεχομένως και τους προϊσταμένους σου στην Αθήνα και την Άγκυρα.
- 5. Τόλμησες να προσβάλλεις το θρησκευτικό συναίσθημα του ντόπιου πληθυσμού κάτι που διαφαίνεται και στην ειρωνεία με την οποία με αποκαλείς (ειρωνικά; απειλητικά;) “Δούλο του Ιησού” παραπέμποντας τους ανωτέρους ή τους αναγνώστες σου στην λογική του φανατισμού και της θρησκοληψίας. Μέγα λάθος για ένα διπλωμάτη ,ειδικά σε ευρωπαϊκή χώρα, να αρθρώνει λόγο με άρωμα θρησκευτικού φονταμενταλισμού.
- 5α. Επέδειξες ΑΣΕΒΕΙΑ απέναντι στην Ελληνο-Ορθόδοξη Εκκλησία και στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο προσβάλλοντας τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Κομοτηνή προκαλώντας την αντιπάθεια των τοπικού πληθυσμού αλλά και την αντίδραση των Ιεραρχών της Θράκης που διατυπώνουν έντονη κριτική για τις πρακτικές που ακολουθείς.
- 5β. Επέδειξες ΑΣΕΒΕΙΑ και απέναντι στις Αρχές του Ισλάμ και για αυτό θα μείνει και μνημειώδης η θητεία σου για την υποκριτική στάση που τήρησες υπηρετώντας φαινομενικά το Πολιτικό Ισλάμ και τον Ερντογανισμό μέσα από την ενίσχυση κάθε λογής θρησκευτικής επέκτασης στην βάση της Μειονότητας ενώ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ, ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ Ή ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΑΜΘ που να μην έχεις δοκιμάσει ηδύποτα και κρασιά. Εξέθεσες εαυτόν αλλά και την “σέκτα” της χώρας που υποτίθεται ότι στηρίζει τον Πρόεδρο Ερντογάν αλλά καθοδηγείται από τα ένστικτα και τα κίνητρα της διπλωματικής και πολιτικής κάστας του βαθέος κράτους που εκπροσωπείς.
- 6. Δεν διστάζεις να εκβιάζεις με την δύναμη που απορρέει από την ιδιότητα σου, καθημερινά ,μειονοτικούς πολίτες προκειμένου να υποκύπτουν στις επιθυμίες σου για τα πρόσωπα που θες να υποστηρίξεις διχάζοντας την τοπική κοινωνία με τον καταρτισμό “μαύρης λίστας” με αρεστούς κι ανεπιθυμήτους, διαταρράσσοντας σχέσεις και ισορροπίες μακροχρόνιες. Ακόμη και η αντίδρασή σου για τα όσα έγραψα για το Φεστιβάλ Κερασιού αυτό δείχνει. Τολμάς να επιμένεις σε ένα αφήγημα που όμως σε φέρνει αντιμέτωπο με την πραγματικότητα 14.000 Μουσουλμάνων και Χριστιανών που μοιράσθηκαν στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς όπως μοιράζονται και τόσα άλλα εδώ και αιώνες.
- 7. Νομίζεις ότι μπορείς να κρυφθείς από τις πρακτικές τύπου Ράφτη του Παναμά και να μεταφράζεις σε “απόλυτη στήριξη” από την Ελλάδα των πρακτικών με μια φωτογραφία από δεξιώσεις με (βλαχο)δημάρχους και τουρκοιφτάρια με τον ΠΑΜΘ Χρ. Μέτιο που σε γλείφουν.
- 8. Είσαι αδιάβαστος κι ανεπίδεκτος μάθησης και κυρίως ανίκανος να προβλέψεις ότι στην σύγχρονη Ελλάδα, με τις όποιες έστω αδυναμίες, το Κράτος και η Πολιτεία λειτουργούν.. Όπως και οι πυλώνες της Δημοκρατίας. Μα καλά τώρα, πίστευες ότι θα διόριζες τον Φερχάτ Οζγκιούρ παραμερίζοντας άξια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ , Χριστιανούς και Μουσουλμάνους , και δεν θα το μάθαινε έστω κι ένας δημοσιογράφος; Νομίζεις ότι επειδή διαθέτεις μαύρο χρήμα στον τοπικό τύπο μέσα από διάφορα κανάλια, εντός κι εκτός Ροδόπης, δεν θα σε έβγαζα βούκινο στα μπαΐρια τα δημοσιογραφικά; Ή δεν θα το έβλεπαν και οι άλλες εφημερίδες. Κι επειδή γύρναγες την Κυριακή στα φαγοπότια μάλλον δεν διάβασες τις τάσεις της διαδικτυακής κοινής γνώμης για τα ελληνοτουρκικά.
- 9. Με την στάση σου κατέλυσες κι εξευτέλισες κάθε έννοια Ελευθεροτυπίας και Δημοκρατίας είτε επιβάλλοντας για λογαριασμό σου εμπάργκο σε θεσμικούς εκπροσώπους της Μειονότητας, είτε εκβιάζοντάς τους είτε βάζοντας τσιράκια σου σαν τον Ταχσίν να απειλούν και να προπηλακίζουν ή και ν’αποκλείουν αξιόλογους Συμπολίτες μας από την Μειονότητα από τα τουρκόφωνα μέσα ενημέρωσης. ΔΙΧΑΣΕΣ ΒΑΘΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΟΥ!
- 10.Διέπραξες ολέθρια λάθη στην διάρκεια της πανδημίας κι ευθύνεσαι εσύ και οι υπόλοιποι της παρέας σου για την ταλαιπωρία που υπέστη η Μειονότητα ειδικά στην πρώτη φάση. Εσύ και κάποιοι από τους φερέλπιδες που προωθείς για βουλευτές και δημάρχους άφησαν κόσμο να νοσήσει και να πεθάνει αγνοώντας τις οδηγίες των Ειδικών Γιατρών εντός κι εκτός Ελλάδας και συμπεριφέρθηκες στους πολίτες μιας τρίτης Χώρας σα να είναι υπήκοοί σου.
- 11. “Πέτυχες” α) οι θεσμικοί φορείς της Θράκης να μην θέλουν να έχουν καμία σχέση μαζί σου β) ο απλός κόσμος να σε φοβάται εσένα και τους υπαλλήλους σου επειδή τους βάζεις στα “μαύρα κατάστιχα” και γ) να κυκλοφορεί διαρκώς ότι η πολιτική που ασκείς στην Θράκη είναι ο ΑΤΤΙΛΑΣ ΙΙΙ ο οποίος και δεν εκφράζει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των τουρκικών κομμάτων και του τουρκικού λαού. Γυρνάς την Θράκη στις “μαύρες μέρες” της “μαύρης περιόδου “με τον πιο αισχρό και ταπεινωτικό τρόπο για την ίδια την Μειονότητα! Κι ακόμη χειρότερα, με την τακτική σου και τη συμπεριφορά των συνεργατών σου αποκαλύπτονταν επιχειρησιακά σχέδια της χώρας σου που έδιναν πάντοτε το προβάδισμα στην Ελληνική Διπλωματία και κυρίως στις Ένοπλες Δυνάμεις ενώ δεν κατάφερες, ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ να αντιληφθείς τους μηχανισμούς εκείνους με τους οποίους οι Θρακιώτες νίκησαν στην Μάχη του Έβρου ή πραγματοποίησαν την Επακούμβηση στο Αιγαίο το καλοκαίρι του 2020 , ανυψώνοντας άθελά σου , το φρόνημα του τοπικού πληθυσμού..
- 12. Είσαι θρασύδειλος κι αποτυχημένος, ΑΠΟΒΛΗΤΕΟΣ διότι τόλμησες να προσβάλλεις Έλληνα δημοσιογράφο, να τον απειλήσεις και να τον συκοφαντήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας.Μπορεί να εκφόβισες κάποιους αλλά όχι όλους. Είσαι ένα κακέκτυπο του Πιουριφόϋ , ο Ράφτης της Ιώνων που μπορεί στις Εκθέσεις σου να διατυπώνεις ευχολόγια ότι μπορείς να κατατροπώσεις τους εχθρούς της Άγκυρας,να τους εξαφανίσεις αλλά να ξερεις ότι κατά βάθος είσαι εσύ μια καρικατούρα , όμοια με αυτές που φτιάχνεις για να σε χειροκροτούν.
ΥΓ: Να θυμάσαι κι εσύ και οι υπάλληλοί σου ότι η ασυλία δεν σημαίνει ατιμωρησία και σύμφωνα με το δημόσιο διεθνές δίκαιο οι τυχόν ασκηθείσες αγωγές για πράξεις που δεν έγιναν υπό την ιδιότητα του αντιπροσώπου του αποστέλλοντος κράτους, δεν καλύπτονται από ετεροδικία. Οι κλήσεις θα έρχονται ακόμη κι αν υπηρετήσεις στην Γη των Προγόνων σου.