Ποιος είναι ο Χουσεΐν Ζεϋμπέκ που στηρίζει το Παρακράτος της Άγκυρας στην Θράκη
Για τον Εγκάθετο εκ μετεγγραφής βουλευτή της Νέας Αριστεράς κ. Χουσεΐν Ζεϋμπέκ δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις! Εξακολουθεί, ωστόσο, να προκαλεί την κοινή λογική των πολιτικών αναλυτών, ο καιροσκοπισμός και ο ανενδοίαστος αριστερο-λαϊκισμός του.
Κρυπτόμενος πίσω από την βουλευτική του ιδιότητα και την ασυλία που του παρέχει η συστράτευσή με το τουρκοισλαμικό σύστημα του παραερντογανικού καθεστώτος και της βαθυκρατικής σέκτας του Προξενείου, λοιδωρεί, απειλεί και αυθαιρετεί λαϊκίζοντας , χωρίς να λογοδοτεί σε κανέναν.
Ο κ. Χουσεΐν Ζεϋμπέκ επενδύει στο πολιτικό του μέλλον με τον χαμαιλεοντισμό που αρμόζει στους καθεστωτικούς καιροσκόπους , κατηγορώντας πάντοτες τους άλλους για να επιβιώνει στην πολιτική αρένα των ενδομειονοτικών και ενδοκομματικών διενέξεων. Καλό θα ήταν όμως να δώσει ορισμένες απαντήσεις στον Λαό της Μειονότητας προκειμένου να δούμε τον βαθμό πολιτικής αξιοπιστίας κι ευθιξίας του. Αφορμή για το σημερινό σημείωμα στάθηκε η στάση του και η κοινοβουλευτική δράση του για την Μειονοτική Εκπαίδευση με την ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή.
Πιο συγκεκριμένα:
- 1. Ο κ. Χουσεΐν Ζεϊμπέκ το 1996 είχε διοριστεί ως μουεζίνης, δηλαδή ψάλτης, στο τέμενος της οδού Σκρα από τον μουφτή Ξάνθης προκειμένου ν’αποφύγει την στράτευση; Ποιά η οικογενειακή του σχέση με τον Νόμιμο Μουφτή Ξάνθης Σοφ. Μεχμέτ Σινίκογλου;
- 2. Συμμετείχε ή όχι στην σύνταξη του τουρκόγλωσσου φυλλαδίου στην προεκλογική περίοδο του 2015, που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κυκλοφορήσει εντός μειονοτικών κύκλων προαναγγέλοντας: την δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων, την δημιουργία Παιδαγωγικού Τμήματος Τουρκικής Γλώσσας στα Πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, την ελεύθερη χρήση της τουρκικής γλώσσας σε όλες τις εκδηλώσεις, την κατάργηση του νόμου Ιεροδιδασκάλων και δικαίωμα εκλογής Μουφτή, το κλείσιμο των 2 Ιεροσπουδαστηρίων και μετατροπή τους σε επαγγελματικά λύκεια (ΕΠΑΛ), τους διορισμούς δασκάλων τουρκικής για τους μουσουλμάνους Τούρκους μαθητές στην Αθήνα. Εάν κι εφόσον τα ανωτέρω δεν υλοποιήθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ γιατί ο ίδιος δεν παραιτήθηκε τότε;; Γιατί δεν απέσυρε την εμπιστοσύνη του από την Κυβέρνηση Αλ. Τσίπρα;
- 3. Ποιά η στάση του εντός κι εκτός Μειονότητας για τον Ν. 4459/2018 με τον οποίον συνταξιοδοτήθηκαν υποχρεωτικά οι νόμιμοι μουφτήδες της Ξάνθης και της Κομοτηνής ; Μήπως ο κ. Χ.Ζεϊμπέκ ενδιαφερόταν μόνον να ικανοποιήσει μία δική του προσωπική ατζέντα και άλλα “τερτίπια” όπως ακουγόταν στην Ξάνθη τότε; Μήπως τον απασχολούσε μόνον η ικανοποίηση της ματαιοδοξίας του αειμνήστου Αχμέτ Μετέ;
- 4. Ποιά η έμπρακτη αντίδρασή του στην περίφημη “τροπολογία Κοντωνή” για το ΕΣΔΑ , η ψήφιση της οποίας έβαλε και την ουσιαστική ταφόπλακα στην αναγνώριση των παρανόμων συλλόγων; Βλ. Νόμος 4491/2017 άρθρο 29;
- 5. Τελικά, μήπως ο κ. Χουσεΐν Ζεϊμπέκ “πούλησε” ή μήπως “θυσίασε” τη Μειονότητα της Θράκης και τα δικαιώματά της στο βωμό της τότε κυβερνητικής συνεργασίας Τσίπρα με τους ΑΝΕΛ; Μήπως τελικά αυτό βόλευε τον διπρόσωπο περί των Εθνικών Θεμάτων Αλ. Τσίπρα και έτσι συγχωρούσε την παρεκτροπή του βουλευτή του (βλ Γλαύκη); Μήπως αυτό ήταν και το αντάλλαγμα με την προώθηση του Οζγκιούρ Φερχάτ στην Ροδόπη;;
- 6. Ποιά ήταν η αντίδραση του κ. Χουσεΐν Ζεϊμπέκ στο “καπέλλωμα” της Θράκης από τους λαϊκιστές συνεργάτες του Αλ. Τσίπρα; (βλ. Πάνο Καμμένο, Τέρενς Κουΐκ και τους εν Θράκη συνεργάτες τους;)
- 7. Μήπως η επαμφοτερίζουσα, διπρόσωπη στάση του κ. Χουσεΐν Ζεϋμπέκ του είχαν ανοίξει τους δρόμους στα σαλόνια της εξουσίας του Αλ. Τσίπρα όπως και τις μπάρες σε κρατικές υπηρεσίες της Ξάνθης επί ΣΥΡΙΖΑ;
Θα ήταν χρήσιμο να μας απαντήσει ο κ. Χ. Ζεϋμπέκ στα παραπάνω ερωτήματα για να καταλάβουμε τελικά ποιές είναι οι πραγματικές του πολιτικές θέσεις και ν’αντιληφθούν και οι χορηγοί του από την Τουρκία ποιό τελικά είναι το πραγματικό του πρόσωπο!!