Ο Κουβέλης «αδειάζει» τον Καμμένο για τους δύο έλληνες στρατιωτικούς
Τη θέση του από όσα υποστήριξε ο υπουργός Άμυνας, Πάνος Καμμένος, κάνοντας λόγο για προσχεδιασμένη σύλληψη των δύο ελλήνων στρατιωτικών, διαχώρισε ο Φώτης Κουβέλης, με τα ενδοκυβερνητικά προβλήματα στο υπουργείο Άμυνας να κάνουν ξανά την εμφάνισή τους.
Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, μιλώντας στον ΑΝΤ1 και ερωτηθείς σχετικά με τη θέση του Πάνου Καμμένου ότι η περιπέτεια των δυο στρατιωτικών ήταν προσχεδιασμένη κι ότι ουσιαστικά απήχθησαν με εντολή Ερντογάν, πήρε αποστάσεις λέγοντας πως δεν έχει στοιχεία που να αποδεικνύουν προσχεδιασμένη σύλληψη.
«Το προσχεδίασε ο Ερντογάν. Ήθελε να συλληφθούν για να έχει ομήρους και να πάει τελικά στη συναλλαγή για τους 8. Είχε οργανώσει τη σύλληψή τους καιρό πριν» είχε υποστηρίξει προ ημερών ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.
«Δεν περιμέναμε τόσο σύντομα την απελευθέρωσή τους»
Παράλληλα, ο κ. Κουβέλης χαρακτήρισε θετική εξέλιξη την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών, τονίζοντας πως η απόφαση της τουρκικής Δικαιοσύνης συνιστά την αλλαγή της επιθετικής ρητορικής πολιτικής από τον Ερντογάν. Παραδέχτηκε δε, ότι δεν περίμενε πως η περιπέτεια των δυο Ελλήνων θα τελείωνε τόσο γρήγορα.
Ο ίδιος απέδωσε την εξέλιξη αυτή στο γεγονός ότι είχαν προηγηθεί έντονες διπλωματικές διεργασίες από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης με σημαντικότερες αυτές του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα.
Σημειώνεται πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των δύο ανδρών για το συγκεκριμένο ζήτημα. Ο Πάνος Καμμένος, δυναμιτίζοντας για ακόμη μια φορά το κλίμα στις σχέσεις με την Τουρκία -κατά την τακτική Ερντογάν- είχε κάνει λόγο τους προηγούμενος μήνες για ομηρεία των δύο στρατιωτικών, με τον Φώτη Κουβέλη να τον «αδειάζει» εκ νέου.
«Η έννοια της ομηρείας είναι διαφορετική από την παρατεταμένη και αδικαιολόγητη κράτηση. Έχει άλλο περιεχόμενο και άλλες διαστάσεις» τόνιζε ο αναπληρωτής υπουργός, επισημαίνοντας πως «η ομηρεία, με συγκεκριμένο νομικό περιεχόμενο, σημαίνει άλλα πράγματα» και χαρακτηρίζοντας τις αναφορές Καμμένου «υπερτροφικό λόγο».
(πηγή: in.gr)