«Μονομαχία» Σαμαρά – ΣΥΡΙΖΑ στο διαδίκτυο με τον κ. Τσίπρα παρατηρητή!
Πώς βλέπουν οι χρήστες του ελληνικού διαδικτύου τους δυο βασικούς μονομάχους των εκλογών, τη Νέα Δημοκρατία και το ΣΥΡΙΖΑ; Τι απήχηση έχουν οι αρχηγοί τους Αντώνης Σαμαράς και Αλέξης Τσίπρας αντίστοιχα; Ποιο είναι το «πεδίο αναμέτρησης» των υποστηρικτών τους;
Σε αυτά τα ερωτήματα προσπαθούμε να απαντήσουμε με την βοήθεια του Palo Professional αναλύοντας τα διαδικτυακά δημοσιεύματα της περιόδου 1-10/1/2015.
Στην υπό εξέταση χρονική περίοδο η Νέα Δημοκρατία συγκεντρώνει 29.502 αναφορές, εκ των οποίων 687 αναφορές στις ιστοσελίδες, 3.685 στα ιστολόγια, 58 αναφορές σε κείμενα γνώμης, 2.125 στο Facebook, 22.888 στο Twitter , 55 στο Youtube και 4 στην κατηγορία Forum.Ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζει συνολικά 53.229 αναφορές, εκ των οποίων 1.241 αναφορές σε ιστοσελίδες, 5.321 αναφορές σε ιστολόγια, 101 σε κείμενα γνώμης, 4.139 στο Facebook, 42.300 στο Twitter, 119 στο Youtube και σε Forum 8.
Και τα δύο κόμματα καταγράφουν τα υψηλότερα ποσοστά τους σε αναφορές στις 10 Ιανουαρίου με τον ΣΥΡΙΖΑ να πιάνει τις 7.080 αναφορές και τη Νέα Δημοκρατία τις 6.758 αναφορές. Σχετικά με τα συναισθήματα του διαδικτύου για τα δύο κόμματα το palo.pro μας δείχνει ότι ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει περισσότερα αρνητικά συναισθήματα από τη Νέα Δημοκρατία. Ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζει 20.856 αρνητικά και 11.681 θετικά, ενώ η Νέα Δημοκρατία καταγράφει 7.342 αρνητικά και 7.043 θετικά συναισθήματα.
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τις αναφορές στους δύο προέδρους των κομμάτων αυτών. Ο Αντώνης Σαμαράς συγκεντρώνει 39.598 αναφορές, από τις οποίες στο Twitter 33.230 αναφορές, στο Facebook 2.513, Blogs 3.100, στα Sites 634, στα Opinions 43 στο Youtube 74 και στα Forums 4. Αντίθετα ο Αλέξης Τσίπρας συγκεντρώνει αρκετά μικρότερο πλήθος αναφορών: Συνολικά συγκεντρώνει 5.619 αναφορές, από τις οποίες στο Twitter 2.935, στο Facebook 592, στα Sites 475, στα Blogs 1.566, στα Opinions 23, στο Youtube 28 και στα Forums 0.
Συμπερασματικά, το διαδίκτυο προτιμάει να παρακολουθεί τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά από τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα. Επίσης τα στοιχεία του διαδικτύου αποκαλύπτουν ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν πείθει και για αυτό σε συλλογικό επίπεδο ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει πολύ περισσότερες αναφορές από τον αρχηγό του.
Η ανάλυση έγινε με την υπηρεσία palo pro, το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Για περισσότερες πληροφορίες και σε βάθος ανάλυση των αναφορών επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservicepro@palo.gr