Κυρίαρχος των Social Media το κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου

Η δημιουργία του νέου πολιτικού σχηματισμού του Γιώργου Παπανδρέου – Κινήμα Δημοκρατών Σοσιαλιστών – κυριάρχησε στα social media. Αλλωστε ο πρώην πρωθυπουργός ταυτίσθηκε από την πρώτη στιγμής της εμφάνισής του με την δυναμική που αναπτύσσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο της πολιτικής

O Γιώργος Παπανδρέου και το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών την χρονική περίοδο 1 Ιανουαρίου – 4 Ιανουαρίου σύμφωνα με το palo.pro συγκέντρωσαν 31.045 αναφορές στο διαδίκτυο με την ακόλουθη κατανομή: 337 αναφορές σε ιστοσελίδες/ιστολόγια, 30 αναφορές σε κείμενα γνώμης και 27.842 αναφορές στο τουΐτερ αναδεικνύοντας το σε κυρίαρχο μηχανισμό διάδοσης της είδησης για την ίδρυση του νέου κόμματος.

O μεγάλος όγκος των αναφορών έγινε στο Twitter σε ποσοστό 98.7% γεγονός που υποδηλώνει ότι η επικοινωνιακή στρατηγική του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών στράφηκε στοχευμένα στο γρήγορο τρόπο των «τιτιβισμάτων» για την προώθηση της επιθυμητής εικόνας.

Τα ευρήματα του palo.pro δείχνουν ότι η πλειοψηφία των χρηστών είχε για τον Γιώργο Παπανδρέου σε όλα τα κανάλια 17785 ουδέτερες συναισθηματικές αναφορές με τις αρνητικές να είναι 5636 και τις θετικές να περιορίζονται στις 4788 αναφορές.

Στο ελληνικό διαδίκτυο και στο χώρο των social media φαίνεται ότι στη συγκεκριμένη περίοδο που εξετάζουμε κυριάρχησε το «Κίνημα Παπανδρέου» που δεν «πτοήθηκε» από την υπόλοιπη θεματολογία των ημερών τα οποία εντοπίζονται σε 210 διαφορετικά κείμενα.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών κατάφερε να κυριαρχήσει στο ελληνικό διαδίκτυο την περίοδο 1-4/1/2015 και να δημιουργήσει μια δυναμική αναπαραγωγής σε ό,τι αφορούσε στην εμφάνισή του στην ελληνική πολιτική σκηνή.

 

Διαβάστε αναλυτικότερα στο:

http://www.palo.gr/palo-me-apopsi/article/?cid=32&aid=34

 

Συγγραφέας: Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας

Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας

Δημοσιογράφος - Αναλυτής διεθνών θεμάτων και γεωπολιτικής στο μηναίο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία.