Η τοποθέτηση Χριστόπουλου επιβεβαιώνει ότι η επιλογή του Προξενείου για στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ είναι διαχρονική

Ο Δημήτρης Χριστόπουλος σε άρθρο του [εδώ) ,το οποίο έκαναν αναπαραγωγή παράνομοι Σύλλογοι που επιδιώκουν αναγνώριση «Τουρκικής Μειονότητας», αναφέρει πως η Θράκη σε λίγες ημέρες πήγε πολλά χρόνια πίσω. Αφορμή η υπόθεση Ζεϊμπέκ-Φερχάτ και οι δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη

Πριν σημείωσω τα σημεία που έχουν ενδιαφέρον στην άποψη του για την Θράκη (όχι γνώμη του όπως φαίνεται), να σημειώσω ποιος είναι ο Δημήτρης Χριστόπουλος, και τι έλεγε.

Σύμφωνα με το βιογραφικό του στην προσωπική του ιστοσελίδα, «Είναι καθηγητής Πολιτειολογίας στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και Κοσμήτορας της Σχολής Πολιτικών Επιστημών από το 2021.Διανοούμενος με δημόσιες παρεμβάσεις στα ζητήματα ενδιαφέροντός του και ακτιβιστής των δικαιωμάτων σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, προσπαθεί να συνδυάσει την θεωρητική τεκμηρίωση των παρεμβάσεων του με τη στρατηγική της υλοποίησής τους.» Επίσης, «από το 2000 διδάσκει στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, όπου  εκλέχτηκε λέκτορας το 2003 και επίκουρος καθηγητής το 2008 με γνωστικό αντικείμενο «Συγκριτική Πολιτική: Ευρώπη-Μειονότητες».

Πριν δούμε αν οι γνώσεις του για την Θράκη συγκεκριμένα είναι επιστημονικές, ας θυμηθούμε ποια είναι η στάση του για την περιοχή όταν ο ίδιος εμπλέκεται και με την πολιτική.

Στις 20 Απριλίου 2014, σε συνέντευξη του – τοποθέτηση απόψεων στο Xanthipress.gr [εδώ], και με αφορμή την υποψηφιότητα του στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς επίσης και για την αντίρρηση του στην υποψηφιότητα Σαμπιχά, ανέφερε, «στο ψηφοδέλτιο αυτό μπήκα με συγκεκριμένη αποσκευή στα μειονοτικά θέματα. Χαίρομαι διότι η αποσκευή αυτή εκτιμήθηκε από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ και συνοψίζεται σε: διμέτωπο αγώνα ενάντια στους εθνικισμούς –  ελληνικό και τουρκικό – αλλά πρωτίστως στο δικαίωμα των ανθρώπων να αυτοδιατίθενται σε όποια εθνική κοινότητα θέλουν χωρίς να αυτό να απειλεί τη θέση τους στην πολιτική κοινότητα του ελληνικού λαού,» και συνέχιζε, «από τη στιγμή που η ελληνική πολιτική στη Θράκη άλλαξε και από πολιτική διακρίσεων έγινε «ισονομία – ισοπολιτεία» οι διάφοροι μηχανισμοί ελαφρού και βαθέως κράτους βάλθηκαν να μας πουν ότι η μειονότητα δεν είναι ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα αλλά δύο και τρεις εθνοτικές ομάδες, «πομάκων, τσιγγάνων και τουρκογενών». Με το «γένος» δεν τα πάω καλά όχι διότι δεν μου αρέσει το Πατριαρχείο αλλά διότι είμαι πολίτης ενός νεωτερικού σύγχρονου κράτους. Έτσι νομίζω τουλάχιστον.»

Ο καθηγήτης ο οποίος διδάσκει στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, τι έλεγε ως υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που εκτιμήθηκαν και οι «αποσκευές» του; Ότι οι μουσουλμάνοι στην Θράκη είναι Τούρκοι, ότι υπάρχει δηλαδή «Τουρκική Μειονότητα»

Στο ίδιο άρθρο ο Δημήτρης Χριστόπουλος παραδέχεται πως αυτός ήταν η αιτία να μην συμπεριληφθεί η Σαμπιχά στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ. «Στο επίδικο της υποψηφιότητας που ευτυχώς ανακλήθηκε και δηλώνω δημοσίως ότι δούλεψα για αυτό λέω πως ένα πράγμα είναι να λέει ένας αριστερός μειονοτικός της Θράκης ότι «δεν είμαι μουσουλμάνος διότι είμαι άθεος» και άλλο να λέει η κυρία να λέει ότι «με καταπιέζει ο τουρκικός εθνικισμός,» σημείωνε.

Ο κ.Χριστόπουλος φαίνεται πως είχε και άλλες ανησυχίες. Στις 30 Απριλίου 2014 [Βήμα 99,5] δήλωνε: «Η Μπακογιαννη τάχα εργάστηκε για να καταργηθεί η σαρία στην Ελλάδα, το πιο αντιδραστικό, σύστημα θρησκευτικής αναφοράς και παρά ταύτα τίποτα δεν έχει γίνει. Σαρία έχουμε και σήμερα μετά από κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Οι άνθρωποι που άφησαν τη μειονότητα βουτηγμένη στη βαθύτατη θρησκευτική και εθνικιστική αντίδραση, πάει πολύ να μας λένε ότι εργάστηκαν για να την απελευθερώσουν. Είναι υπεύθυνοι για αυτό που έγινε σήμερα. Δεν χαρίζω τα λόγια μου. Έχω απόλυτη συναίσθηση του πόσο ολισθηρό είναι το έδαφος»

Σε αυτή την αγωνία του κ. Χριστόπουλου, της απελευθέρωσης των μουσουλμάνων ώστε αυτοί να «αυτοδιατίθενται», είχε απαντήσει η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Άννα Ασημακοπούλου: «Ο κ. Χριστόπουλος, με διαδοχικές παρεμβάσεις του στα ΜΜΕ, αποδομεί τις πάγιες εθνικές μας θέσεις, και απροκάλυπτα αμφισβητεί την ίδια τη Συνθήκη της Λωζάννης.  Ο κ. Τσίπρας οφείλει να επιδείξει θεσμική ευθύνη και άμεσα να πάρει θέση: Αδειάζοντας αμέσως τον κ. Χριστόπουλο και αποσύροντας την υποψηφιότητά του. Διαφορετικά, κάθε λεπτό που περνά και ο κ. Χριστόπουλος παραμένει υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ, σημαίνει ότι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης συνειδητά, υιοθετεί τις ανιστόρητες και επικίνδυνες θέσεις του.»

Έτσι λοιπόν, πριν την υπόθεση Ζεϊμπέκ – Φερχάτ, ο ΣΥΡΙΖΑ [και τα στελέχη του] διαχρονικά έχει σταθετή θέση όσο αφοράπ την Θράκη. Ο καθένας μέσα στο κόμμα μπορεί να λέει ότι στην θράκη υπάρχει «Τουρκική Μειονότητα.»

Οι «ασάφειες» του κ.Χριστόπουλου στο νέο του άρθρο

 «Ζήτημα Λωζάννης δεν τέθηκε και δεν τίθεται, όπως άλλωστε μου έχει δοθεί η ευκαιρία να διευκρινίσω, όχι μόνο τώρα αλλά εδώ και τουλάχιστον είκοσι χρόνια που ασχολούμαι με το ζήτημα, πριν μάλλον η κ. Ασημακοπούλου ειδικευτεί στα της Θράκης,» είχε απαντήσει

Αλλα από την αρθρογραφία του κ. Χριστόπουλου [που ασχολείται 30 χρόνια πλέον!] λείπει η δράση του Τουρκικού Παρακράτος, και η άγνοια του για τους Πομάκους, Ρομά, και Τουρκογενείς.

Να θυμίσουμε στον κ.Χριστόπουλο, πως ο νυν Ψευτομουφτής είναι Πομάκος από τον Εχίνο, ο πρώην Ψευτομουφτής [ας τους πω αυτοδιοριζόμενους για να είναι κατανοτητό] ήταν Πομάκος από τον χωριό Ωραίο, και ο Χουσεϊν Ζεϊμπέκ, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, είναι Πομάκος από τον Εχίνο επίσης. Μάλιστα ο τελευταίος έπαψε να είναι Πομάκος και έγινε «Τούρκος» αφού κατάφερε κάτι ως Πομάκος. Για το τελευταίο θα του αφιερωθεί ξεχωριστό κείμενο, για να ξέρουν οι Ξανθιώτες μουσουλμάνοι, ποιοι Πομάκοι , νυν «Τουρκοι», το παίζουν προστάτες

Στο νέο του άρθρο λοιπόν ο κ.Χριστόπουλος, ο ειδικός των μειονοτήτων αναφέρει: «Δεν είναι δυνατό να λες σε μια μειονότητα ότι χειραγωγείται από τη μητέρα-πατρίδα, να την εγκαλείς ουσιαστικά για αντεθνική δράση και την ίδια στιγμή να προσποιείσαι ότι η μειονότητα δεν έχει εθνικά στοιχεία. «Χειραγωγείστε από το προξενείο! Είστε αντεθνικά στοιχεία, είστε η εθνική εξαίρεση – ήμαρτον – αλλά εθνική μειονότητα δεν είστε. Μουσουλμάνοι είστε»

Κύριε Χριστόπουλε, κανείς δεν είπε στους μουσουλμάνους ότι χειραγωγούνται από τη μητέρα-πατρίδα, και κανείς δεν τους έχει εγκαλέσει για αντιεθνική δράση. Αυτά, είναι δικά σας αυθαίρετα συμπεράσματα. Για αντιεθνική δράση κατηγορήθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι δεν εκπροσωπούν τους μουσουλμάνους άλλα όλους τους Θρακιώτες. Εκπρόσωποι των Μουσουλμάνων είναι οι νόμιμοι μουφτήδες που διορίζει το κράτος, αν το γνωρίζετε.

Σημείωνει σε άλλο σημείο του άρθρου ο κ.Χριστόπουλος: «Έχουμε μια σοβαρή δυσανεξία στην Ελλάδα να αποδεχθούμε ότι κάποιος μπορεί να είναι εθνοτικά Τούρκος και να είναι άξιος Έλληνας πολίτης. Για τον λόγο αυτόν, δεν λέμε «Τούρκος», αλλά «τουρκογενής».

Κύριε Χριστόπουλε ίσως δεν το γνωρίζετε αλλά στην Ελλάδα ο οποιοσδήποτε μπορεί να λέει ότι θέλει, αλλά βάση της Συνθήκης της Λωζάνης [που εσείς λέτε ότι σέβεστε) δεν μπορεί να παρουσιάζεται συλλογικα ως εθνότητα. Αλήθεια, εσείς που ξέρετε τόσο καλά της Θράκης και τα μειονοτικά, δεν γνωρίζετε τι σημαίνει Τουρκογενής;

Αλήθεια, στο Άβατο Ξάνθης, οι απόγονοι των Αιγυπτίων [μουσουλμάνοι]της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, είναι Τουρκοι; Αλήθεια κύριε Χριστόπουλε, εσείς που λέτε ότι δεν υπάρχουν Ρομά, Πομάκοι και Τουρκογενείς στην Θράκη, αλλά Τούρκοι, από ποια φυλή του Τουράν είναι οι…Τούρκοι της Θράκης;;

Αν μας απαντήσετε, μπορεί στο τέλος να μάθουμε απο ποια φυλή του Τουράν είναι οι σημερινοί Τούρκοι, οι σύγχρονοι, αυτοί που λόγω της καταγωγής του έδωσαν το όνομα τους στον γεωγραφικό χώρο που ονομάστηκε Τουρκία.

Και φυσικά για να αποδείξετε πως είναι έτσι όπως τα λέτε, φέρατε ένα τρομακτικό επιχείρημα στο άρθρο σας: «Δεν υπάρχει λοιπόν καμία «ανακάλυψη» σήμερα για το ότι οι άνθρωποι αναφέρονται σε Τούρκους. Διότι, η μειονότητα στην πλειοψηφία της νιώθει τουρκική, επομένως θα ήταν ανόητο να απευθύνονται σε άλλους.»

Εγώ ζω 50 χρόνια στην Θράκη, από τα 15 μου αντιλήφθηκα, αφού οι τρεις καλύτεροι μου φίλοι είναι μουσουλμάνοι, τους ζω κάθε μέρα. Εσείς κύριε Χριστόπουλε που ξέρετε πως αισθάνονται; Από τα report του Γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ προς το κόμμα, του Ζεϊμπέκ, η των κοινών μας γνωστών (χριστιανών) στην Ξάνθη, οι οποίοι ονειρεύονται να γίνουν παράγοντες σε Ξάνθη – Κομοτηνή, εκμεταλλευόμενοι τους μουσουλμάνους.

Και συνεχίζετε: «Το πιο παράδοξο είναι ότι η ίδια η Νέα Δημοκρατία αποκάλυψε την αποστολή του εγγράφου ώστε να φανεί πόσο «εθνικά ανεύθυνος» είναι ο Τσίπρας, αφού ήξερε τι έλεγε ο υποψήφιός του και δεν τον έδιωξε. Αλήθεια τότε, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τι είναι που έστειλε έγγραφο που αναφερόταν στον δικό του υποψήφιο που έλεγε τα ίδια με τον του ΣΥΡΙΖΑ;»

Εύκολη απάντηση, την οποία θα την βρείτε αναλυτικά εδώ

Και συνεχίζετε: «Η δυναστεία Μητσοτάκη θεωρεί πως έχει μια εμπράγματη σχέση με τη μειονότητα της Θράκης. Όπως φάνηκε και από τον «bossy» (κατ’ ευφημισμόν αρθρογράφου της Καθημερινής – πιο Godmother για μένα -) τρόπο που απευθυνόταν η Ντόρα Μπακογιάννη στους μειονοτικούς, η οικογένεια είναι βαθιά πεισμένη ότι η μειονότητα κατά κάποιον τρόπο τους «ανήκει».

Και εσείς, αλλά και ο αρθρογράφος της Καθημερινής που ντεμέκ ξέρετε για την Θράκη, για την Μπακογιάννη μπορείτε να πάρετε την απάντηση εδω

Κλείνοντας κύριε Χριστόπουλε, να σας πω το εξής: Η Θράκη δεν κινδυνεύει από τους Τούρκους, αλλά από το Life Style της ΑΘήνας που χρησιμοποιεί την Θράκη

Συγγραφέας: Πέτρος Ούτσης

outsis petros

Εκδότης ViaDiplomacy.gr

Αν σας άρεσε το άρθρο και θέλετε να στηρίξετε τον συγγραφέα μπορείτε να κάνετε μια δωρεά.