Αλεξανδρούπολη: Γιατί η Ελληνική κυβέρνηση απαξιώνει την επιτυχία του Λιμανιού;

«Εκφόρτωση & φόρτωση 2.500 pcs από την ομάδα μας μόλις σε 60 ώρες! Την ίδια ώρα 30 γραφικοί προσπάθησαν να παραβιάσουν τις περιμέτρους ασφαλείας εντός λιμένα μέχρι τελικά να επιληφθούν τα στελέχη του @HCoastGuard! Δεν εννοούν να καταλάβουν ότι η χώρα έχει επιλέξει τη Δύση!!»

Το παραπάνω ανέφερε ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α (Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης) Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ, με αφορμή την τελευταία υποστήριξή του Οργανισμού στην μεταφορα Αμερικανικών δυνάμεων.

Το λιμάνι είναι ένα πραγματικό success story για την Ελλάδα αλλά και για την ίδια την κυβέρνηση, η οποία για έναν περίεργο τρόπο, απαξιώνει την επιτυχία αυτή.

Πριν λίγες ημέρες, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, βρέθηκε στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης όπου παραλήφθησαν από τον Ελληνικό στρατό μερικά τεθωρακισμένα οχήματα οχήματα M1117[μια απλή διαδικασία για τον Ο.Λ.Θ (Οργανισμό Λιμένα Θεσσαλονίκης] αλλά απέφυγε να μεταβεί στην Αλεξανδρούπολη, όπου ο Ο.Λ.Α εκτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα μεταφορικά έργα.

Διαβάστε επίσης: Λιμάνι Αλεξανδρούπολης: Οι Κινέζοι θα αποκτήσουν μέσω του Ιβάν Σαββίδη την Καζαμπλάνκα της Ευρώπης;

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στις 25 Οκτωβρίου 2021

Το ίδιο ακριβώς είχε πράξει και ο Έλληνας Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, όταν βρέθηκε στην Αλεξανδρούπολη για τα εγκαίνια του FSRU. Μάλιστα η κίνηση, η καλύτερα, η αδιαφορία των συμβούλων του Πρωθυπουργού, να μην μεταβεί στα γραφεία τα Ο.Λ.Α, μόλις λίγα μέτρα μακρυά από την εκδήλωση για το FSRU, είχε προβληματίσει πολλούς.

Θα περίμενε κανείς, η Ελληνική κυβέρνηση, και μάλιστα με αφορμές όπως τις παραπάνω, να αναδείξει το έργο που γίνεται στο λιμάνι, καθώς επίσης την οικονομική – εμπορική του επιτυχία, και μάλιστα, εν μέσω θεωρίας πρόωρων εκλογών.

Για την Γιάννη Πλακιωτάκη, η αδιαφορία έχει εξήγηση. Έχει στενές σχέσεις με τους Κινέζους, και τον Ο.Λ.Θ, ο οποίος ανήκει ουσιαστικά στην Κίνα (την χώρα και όχι στον Ιβάν Σαββίδη), και είναι κοντά στην απόκτηση του Ο.Λ.Α και του λιμένα Αλεξανδρούπολης.

Μάλιστα τα στελέχη του Ο.Λ.Θ είναι βέβαια για την εξαγορά του Ο.Λ.Α και του λιμανιού, που ήδη επισκέπτονται την Αλεξανδρούπολη και βολιδισκοπούν διάφορες διαδικασίες και πληροφορίες.

Ίσως η κυβέρνηση να γνωρίζει ήδη, πως το λιμάνι θα το αποκτήσει αυτός που θα δώσει τα περισσότερα χρήματα [οι Κινέζοι δηλαδή] και έτσι να θεωρεί πως είναι μάταιο να προχωρεί σε κινήσεις που θα την ωφελούσαν πολιτικά.

ViaDiplomacy Newsroom